Post by discderpprommanwi on Mar 6, 2022 19:25:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stick War: Legacy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stick War: Legacy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode generator penger ▞▞▞
▞▞▞ Stick War: Legacy 2022 version ▞▞▞
ANMELDELSE: South Park: The Stick of Truth – Skikkelig drøyt ... ANMELDELSE: Uncharted: The Lost Legacy – Nathan Drake er med i ånden – han
Absolutt elsker dette spillet, faktisk vanedannende og en fin måte å kaste bort tid og ha det gøy!!!
Fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LAG FLERE NIVÅER!!!! GJØR FLERE NIVÅER VENNLIGST!!!!!
Veldig bra, men det er litt vanskelig ALDRI for vanskelig, men jeg kommer til å spille det og kanskje jeg gir 5 stjerner, DU kan også spille det er gratis, gjelden din går ikke OPP.
Det er så gøy endeløs modus er en slik utfordring. Strategispill er vanligvis alltid morsomme, så last ned dette spillet👍
Beste spillet noensinne😆 jeg er så god i spillet😋jeg vinner alle rundene hver gang! Vennligst gi dette spillet 5 stjerner
Stick War: Legacy Strategie damc
Helt utrolig kjedelig elsker det beast har ikke ordnet til og beskrive
Det er en sikker vinnerstrategi, du trenger bare å få dem til å bruke slottsmodus én gang. Gå deretter inn i forsvaret, de vil bytte slott etter en stund. Så angrip igjen. De vil igjen gå inn i slottsmodus. gjenta dette imens samle gull og forstørre troppene dine. Med nok tid garanterer dette en virkelig sterk hær og full av gull, noe som åpenbart fører til at du vinner.
Spillet er en unik kombinasjon av tortur og strategisering, som hjelper spillere å ... Stick War Legacy bringer spillere til en helt ny 'Inamorta'-verden,
Stick War: Legacy - Siste Versjon For Android - Last Ned Apk
På det siste nivået er det veldig vanskelig og alle fiendene dine er fullt oppgradert, og dette gir deg ikke riktig mengde oppgraderinger, men dette spillet er litt ok
Stick War: Legacy Strategie evwc
Beste spillet noensinne
Jeg vil 100 % anbefale, disse spillene har en morsom kampanje og annonsene er ikke engang dårlige! Jeg har likt å spille dette spillet og minner meg om et pc-spill, men jeg kan ikke huske hva det var, uansett anbefaler jeg det. 👍❤
Verden Conqueror 4 - WW2 Strategy Game er en simulering av strategiske militære kamper basert ... Stick War Legacy v2022.1.3 Mod (Ubegrenset diamanter) Apk.
Det er litt hyggelig, men det er ikke for mange stickman-helter. Vær så snill, gjør mer stickman-helt og mer hud, og vær så snill, gjør spillet fullført hver normal, hard, sinnssyk. Så jeg kan ikke trenge å gjenta hvert n.h.i, fortsatt fint spill💪😎😅🤗😁
Kanon
Så brA, jeg blir avhengig BRAAAAA
Hvorfor er det nest siste nivået så frustrerende😡😤😡🌋🔥🔥🔥☠
Det er et bra spill, men når du først kommer lenger inn i det begynner det å bli umulig, og og irriterende den eneste måten å fullføre det på er å kjøpe edelstener. Jeg likte det, men ville ikke fått det igjen
Kan vi handle gratis i diamandbutikken neste oppdatering
Veldig bra spill
Hei strategi! Vi elsker spillet ditt, og jeg har noe å fortelle deg🙂. Oppdater spillet og lag noen nye skins eller noe kult slik at vi kan kjøpe det, vi vil ha dyrt skin eller lage et nytt kart! Men jeg har et problem:/ gjør stickman spawner til 100\100 ok:).. farvel, vi sees snart igjen jeg elsker det❤️.
Stick War: Legacy Strategia cmah
Det er et ganske anstendig taktisk spill, men jeg hater å bli tvunget til å se reklamer.Jada, jeg kan avslutte og starte spillet på nytt slik at jeg ikke trenger å se reklamen, men det interesserer meg ikke. Det bør være en mulighet for å få reklamene fjernet. Det er søppel uten det alternativet! Jeg vil gjerne gjøre et kjøp for at reklamene skal stoppe, men jeg vet ikke om det vil skje.
Legende
Supert men litt vanskelig i siste banen
Vanskelig normalt og vanskelig
Jeg liker spillet, men det siste nivået i kampanjen er bare for vanskelig, når du nesten har ødelagt statuen, kommer forsterkningene inn og, WALLA, det er en gigant, som 5 speartons, 5 sverdwrath, 5 archidons, som 15 gruvearbeidere og en veiviser (og veiviseren lager enda flere enheter) 2 stjerner, selv om jeg ikke har avinstallert den.
Svært begrensede annonser, super morsomt spill og generelt veldig rent utført. Anbefaler sterkt.
Flere oppdrag
Jeg er forvirret. Når jeg spiller kampanjen har jeg spilt archidon-oppdraget 10 ganger, men kan ikke gå lenger. Hver gang jeg spiller oppdraget må jeg gå gjennom opplæringen på nytt, og på slutten låser jeg opp bueskytterne igjen. Dette gir ingen mening!
Da jeg åpnet spillet etter den nye oppdateringen, fant jeg ut at alle skinnene mine unntatt archidon leaf, så vel som alle elementene mine var helt borte, noe som ikke samsvarer med opplevelsen jeg tidligere har hatt med spillet
jeg gému! Demo bosu wa hontòni tafuda
Litt bh
Stick War: Legacy אסטרטגיה gpod
Veldig gøy men trenger masse mer baner
Bra spill, men det krever at du bruker penger på siste nivå
Grunnen til at jeg gir dette en stjerne fordi turneringene er urettferdige, ikke hør på fem- og firestjerners anmeldelser fordi dette spillet er virkelig urettferdig handler ikke om hvem som har den sterkeste, det handler om hvem som har noen gode ferdigheter statue kan enkelt få Destroyer de spammer Troopers og jeg har flere omsorgspersoner enn de falske spillerne hvordan få så mange Troopers dette spillet er falskt og gir ingen mening du får dine Troopers veldig sakte turneringen de fikk healing Troopers du ser at spillet ditt er dårlig
Er greit
Arrow War Rol Oyunu iim
Kjære utvikler Hvis du leser dette, så forteller jeg sannheten hvis du legger til Lan Game Ang Online Multiplayer og legger til profil og du kan legge til Freind og legge til topp globale spillere og legge til turneringsflerspiller. Jeg sier sannheten hvis du legger til denne funksjonen, det vil være fantastisk for nå jeg Vil gi den 1 stjerne hvis du legger til denne funksjonen, jeg skal få den til 5 stjerne):
Nå må jeg bare hecke dette dumme spillet IDIOT 😤😤
Spillet er veldig bra, og jeg anbefaler å få det, men det ville vært bedre om de la til flere nivåer fordi jeg slo spillet i alle vanskeligheter på under en time og turneringene blir kjedelige når du får alle trofeene. Jeg tror også de kunne ha lagt til tilpassede skall slik at alles karakterer er unike.
Spillet er morsomt for en rask gjennomkjøring, men for lite strategisk dybde.
Kunne vært morsomt, men det er ingen mulighet for å gjenopprette kjøpene dine, så hvordan får jeg tilbake kjøpene mine. Pluss at jeg beseiret flere nivåer og bunntekst, en eller annen grunn til at det ikke reddet fremgangen min. Verdt spinkel programmering likte det, fortjener ikke 5 stjerner. Artig spill. Problemer med lagring av fremgang og kjøp.
Stick War Legacy Final Battle - Startside | Facebook
Stick War: Legacy Strategi hos
Jeg skulle ønske denne appen hadde flerspillermodus ... Jeg vil gi den 5 stjerner når den får flerspillermodus ...
Ja, fint spill, men jeg har noen problemer med det. For det første..hvis Max Game Studios ikke fokuserer riktig og hvis det ikke får flere moduser eller noen flerspillermodus, vil dette spillet i fremtiden ikke kunne ta bare 1 stjerne. For det andre..dette spillet burde få flere skinn-annonsetropper. Les tilbakemeldingene mine og prøv å forbedre spillet:)
Veldig bra spill, det ville vært enda bedre om du kunne ha noen av enhetene dine i forskjellige posisjoner enn andre, for eksempel å ha noen enheter i forsvarsmodus og noen i angrep, i stedet for å ha dem alle på samme sted, og jeg gjør det. Jeg vet ikke hvorfor mengden edelstener du får fra å fullføre et nivå ble endret fra 20 til 5, det gjør det mye vanskeligere å kjøpe skinn og trollformler ettersom du får mye mindre edelstener fra å fullføre nivåer. Men bortsett fra dette er det et bra spill